Megnyílt az első hazai Ziaja Neked üzlet. Mindennapi bőrápolás természet ihlette kozmetikumokkal


Ünnepélyes keretek között megnyílt az első hazai Ziaja Neked-üzlet a Camponában. A Ziaja magyar csapata a sajtó képviselőivel együtt ünnepelte az első magyarországi, több mint 400 Ziaja-terméket kínáló üzlet megnyitóját. A megnyitón a vendégek személyre szabott bőrápolási tanácsokat kérhettek a Ziaja kozmetikusától, Kónya Tündétől. 

A Superio Kft. képviseletében immár 8 éve hazánkban lévő márka országos szinten elérhető a hipermarketekben, a drogériákban és webáruházakban. A Camponában megnyílt üzlet egyben a Ziaja eddigi hazai történetének megkoronázása is. Most először található meg egy helyen ekkora választék, így a Ziaja-rajongók kedvükre válogathatnak a megkedvelt termékekből, valamint a folyamatosan megújuló kínálatból. Tekintve, hogy mindig más termék kerül fókuszba a havi kiemelt ajánlatokban, a vásárlóknak is lehetőségük van újabb kedvenceket felfedezni.

A cég családi vállalkozásként indult, két gyógyszerész Aleksandra és Zenon Ziaja alapították Gdanskban 1989-ben. A Ziaja házaspár növények és a természet iránti szenvedélye visszatükröződik a cég elkötelezettségében, hogy kimagaslóan jó minőségű termékeket és széles áruválasztékot kínáljanak megfizethető áron minden korosztály számára.

Gyógyszerészeti tapasztalatait felhasználva Zenon Ziaja olyan terméket szeretett volna létrehozni, amely kombinálja egy gyógyszer gyógyító hatását és egy hatékonyan bőrbarát ápolótermék tulajdonságait. Így született meg az első Ziaja-termék, az olívaolajas krém, amely még ma is a legnépszerűbb termékek között szerepel.

A Ziaja-márka innovatív, jó minőségű és újszerű kozmetikumai gyógyszerészeti szaktudás alapján a természetből válogatott alapanyagokból készülnek, egyesítve a modern technológiát és az olyan kiváló, hagyományos összetevőket, mint a növényi kivonatok és a vitaminok. Több mint 3000 aktív összetevőt használnak a termékek gyártása során. A lengyelországi Ziaja Neked-üzletekben több mint 1000 terméket kínálnak a vásárlóknak. Az egyes termékcsaládok között mindenki megtalálja az igényének leginkább megfelelő termékeket, melyek már a nevükben kommunikálják a bennük lévő fő összetevőt, ezzel is jelezve, mely bőrtípusra alkalmazható leghatékonyabban. A legnépszerűbbek közé tartoznak például az Olívaolaj-, a Kakaóvaj-, a Kókusz-, valamint a Kecsketej- és a Narancsvaj-termékcsaládok.

A már 28 éves múlttal rendelkező Ziaja-márka fejlesztői folyamatos, innovatív termékfejlesztések során állítják össze a választékot, melyben a fent említett főbb termékcsaládok mellett olyan további termékek is szerepelnek, melyek fő alkotóelemei a természetből nyert manukalevél-kivonat, aloe vera, argánolaj, avokadóolaj, gyümölcs, jázmin, kamilla, körömvirág, pitypang, rózsavaj, szőlőmagolaj, tengeri alga, uborka. 

A gyár saját korszerű ökológiai, kutató-fejlesztő, fizikai-kémiai és mikrobiológiai laboratóriummal is rendelkezik. A mérő- és ellenőrző berendezések segítségével minimális tartósítószer kerül hozzáadásra, ez az allergia kockázatát is csökkenti a termékek használata során. Az allergiatesztek a gdanski Orvosi Akadémia Bőrgyógyászati Klinikáján és külföldön zajlanak, bőrgyógyászatilag és allergológiailag szigorúan ellenőrzöttek. A Ziaja-termékeket nem tesztelik állatokon. A készítményeket úgy fejlesztették ki, hogy megfelelő PH-egyensúlyúak legyenek a bőr természetes védekezőképességének fenntarthatósága érdekében.

Az alapítók gyógyszerészeti múltjára vezethető vissza a termékek csomagolása is. A design letisztultan esztétikus, az egyszerűség jellemzi, ezáltal azonnal felismerhető a polcokon.

A márka sikerét jelzi, hogy 32 európai országban van jelen, de a többi kontinensen sem ismeretlen már a neve. Többek között Kolumbiában, Ecuadorban, Hongkongban, Japánban és az Egyesült Államokban is kaphatóak a termékek. A magyar márkabolt megnyitásával 200 fölé emelkedett a Ziaja Neked-üzletek száma a világon. Lengyelországban gyógyszertári terméket is forgalmaz a cég. A professzionális szépségápolásban is nagyon ismertek a Ziaja Pro-kozmetikumok, külföldön – köztük nálunk – Denova Pro név alatt forgalmazzák.

2016-ban a legnagyobb mennyiségben eladott termék a kecsketejes arcmaszk lett, amelyet a kecsketejes nappali és éjszakai krém követett, ebben az évben összesen 69 millió Ziaja-termék készült a lengyel és a külföldi piacokra.

Az arcápolási termékek szortimentjébe ajakápoló, arckrém, arcradír, arctisztító, arctisztító tej, enzimes peeling, make up lemosó, micelláris víz, szemkrém és tonik tartozik. A testápolási szerek széles skálájában kézkrém, testápoló, testápoló balzsam, testápoló vaj, tusfürdő, tusfürdőbőrradír kapható. A teljes Ziaja-termékskálában sampon, hajbalzsam, pakolás, intim higiéniás mosakodógél, masszázsolajak, napozótermékek, baba- és gyerekápolási szerek, férfikozmetikumok és fogápolási termékek is megtalálhatóak.

2017-es nyár újdonsága, az innovatív kakaóvajas barnulást segítő spray, használatával gyorsabban érhető el a ragyogó barna bőr. Természetes kakaóvaj és e-vitamin tartalmának köszönhetően ápolja és megakadályozza a bőr túlzott vízvesztését.

A Ziaja-termékeket Magyarországon a Superio Kft. forgalmazza hipermarketekben, drogériákban és webáruházakban. A márka termékei a Ziaja Neked-üzlet mellett online is megvásárolhatóak a www.ziajashop.hu weboldalról.