Brand Tester Park a Hungexpon - Ahol a reklámok életre kelnek!


Teszteld a reklámokat, mielőtt döntesz!  Többszáz termék-, és szolgáltatás kipróbálási lehetősége 10.000 négyzetméteren, több mint 100 izgalmas márka élményszigetén a BRAND TESTER Parkban 2018. március 11.-en a Hungexpon!

A BRAND TESTER Park az ország első márkatesztelő családi élményparkja, melyen 2018. 03.11-én a médiadíjas koncepció szerint, a legnépszerűbb és legizgalmasabb termékek, szolgáltatások, témák kelnek életre. Egy napra 8000 látogató válik márkatesztelővé, vagyis sorra kipróbálhatják a kedvenc márkáik legújabb termékeit, szolgáltatásait egy időben, egy helyen, egy látványos, magával ragadó élményparkban, 150 élményszigeten. Közben megismerhetik a legizgalmasabb innovációkat, interaktív kalandok várják őket, teszteléseikről visszaigazolást, értékelést adhatnak a megjelenő márkáknak.

Miről szól?

Ahogy átléped a BRAND TESTER Park kapuját, hihetetlen lehetőségek nyílnak meg előtted: egy napra TE leszel a BRAND TESTER! Márkatesztelőként sorra kipróbálhatod a kedvenc márkáid legújabb termékeit, szolgáltatásait egy időben, egy helyen, egy látványos, magával ragadó élményparkban, 10 különböző tematikájú parkrészen, több mint 100 élményszigeten. Közben megismerheted a legizgalmasabb innovációkat, interaktív kalandok várnak, értékelheted a teszteléseidet.

Interaktív kalandok 10 szektorban

Több mint 100 ismert márka teszi kipróbálhatóvá egyes termékeit, szolgáltatásait, kezdeménye-zéseit a 10.000 négyzetméte-res márkatesztelő parkban, legyen szó autókról, háztartási gépekről, kozmetikumokról, szépségápolási termékekről, ételekről, játékokról, oktatási anyagokról, tanfolyamokról, sportokról, vagy épp a legújabb technológiákról, high-tech élményekről.

Szórakozás és tanulás az egész családnak

Próbálj ki mindent, amit eddig csak a reklámokban láttál! Márkatesztelés közben ismerd meg a legérdekesebb innovációkat, a jövő szolgáltatásait!

A reklámok új generációja

A park célja, hogy műfajteremtő rendezvényként egy helyen, egy időben hívja életre a virtuális (reklám)világot. Szerethetőbbé, hitelesebbe tegye a reklámkultúrát, s közben felhívja a családok, főként a gyerekek figyelmét a reklámok, internetes tartalmak (blogok, vlogok) tudatosabb értelmezésére. A BRAND TESTER esemény lehetővé teszi a tapasztalás, személyes élmények, interaktivitás általi reklámozást a márkák számára, miközben a résztvevők minden érzékszerve bekapcsolódik az élménybe.

A rendezvény világszinten egyedülálló médiadíjas koncepciójának előzménye a Womanity Fesztiválsorozat, ahol az élő reklámok rendkívüli sikerei (másfél év alatt közel 6000 résztvevő és 500 márka) után, 2018-ban a BRAND TESTER Park már nem csak női, hanem teljes családi tematikát kínál 10.000 m2-en a látogatóknak.

A reklámok életre kelnek

A rendezvény célja tehát, hogy interaktív lehetőségeken keresztül személyesebb, élményalapú közelségbe hozza a fogyasztókat és a márkákat, növelje a márkahűséget és a vásárlói bizalmat.

A BRAND TESTER Parkban megjelenő TOP 150 brand a hagyományos, direkt reklámokon és CSR kommunikáción túl, valódi bizalmat épít. A helyszínen visszaigazolást kaphat a vásárlóitól, valós interakcióba léphet a közönséggel. Szerethetőbb, megbízhatóbb, eredményesebb gazdasági körforgást generál, és részvételével bebizonyítja a vásárlóinak, hogy nem minden reklám félrevezető.

Az elmúlt években rengeteg piacvezető, inspiráló vállalattal, intézménnyel dolgoztak együtt. Számos további innovatív, felelősségtudatos cég, szervezet csatlakozott az "élő reklámok" koncepcióhoz, hogy rendezvényeiken hiteles közelségbe hozzák reklámjaikat, kipróbálhatóvá tegyék vásárlóik számára termékeiket, szolgáltatásaikat.

MI TÖRTÉNIK, MIUTÁN ÁTLÉPED A BRAND TESTER PARK KAPUJÁT?

1. Megkapod a "Márkatesztelők" hivatalos emblémáját. A parkban többszáz terméket és szolgáltatást próbálhatsz ki egyetlen belépő áráért!

2. Élvezd a szektorok színpadi edukációs programjait, színes előadásait! Tanulj a legjobbaktól!

3. Teszteld a márkák legizalmasabb innovációit! Próbáld ki a legokosabb okosórát, drónt, hibrid autót! Ismerd meg a jövőt!

4. Kerülj közelebb az álmaidhoz 10 különböző szektor elképesztő lehetőségei között! Értékelj, fejleszd a képességeidet és élvezd az interaktív kalandokat!

Márkatesztelő csomag - ajándékok, kuponok, értékelő füzet: tesztelést követően értékeld a márkákat, szavazd meg a kedvenceidet és nyerj értékes nyereményeket!

Társadalmi szerepválla-lás

A BRAND TESTER Márkatesztelő Parkban a termékek kipróbálha-tók, a tudás megszerezhe-tő, a tájékoztatás tudatos. Egy interaktív térben közelebb hozza az ország kedvenc márkáit, intézményeit, fontos szervezeteit, kezdeményezéseit a látogatókhoz, emellett már a kampány során is foglalkozzon a családok társadalmi és sajátos kérdésköreivel, lehetőségeivel a gyerekek internetbiztonságától, reklámtudatosságától a nőket és férfiakat érintő témákon keresztül a családalapításhoz, családi lehetőségekhez kapcsolódó ügyekig.

BRAND TESTER Országjáró Edukációs Program és Pályázat iskolai csoportok részére

Mire jó a reklám? Csak és kizárólag eladni akar vagy, vagy jó ügyet is szolgálhat? Meg kell óvnunk tőle gyerekeinket, vagy meg kell tanítanunk a gyerekeket okosan nézni, figyelni azokat?

Egy olyan generációról van szó, akik az okos telefonjukat nem telefonálásra használják, hanem egymás közti kommunikációra, saját tartalmak gyártására. Már igy jut el a reklám is hozzájuk. Olyan virtuális világ épült, amiről a szülőknek, pedagógusoknak sejtelmük sincs. Nem csak arról, hogy kik a szereplői bloggerek, vloggerek világának, de legtöbbször arról sem, hogy miről és hogyan szólnak hozzájuk.

Tegyünk együtt a jövő generációért!

Az internet szinte határtalan lehetőségeket kínál manapság, de ezzel együtt új kihívásokat, veszélyeket is rejt. Vajon felkészültünk erre? Otthonosan mozgunk a digitális világban mi magunk annyira, hogy megvédjük a gyerekeinket?

A BRAND TESTER csapata úgy döntött, az ügy élére áll és eléri, megmutatja a legfontosabb szereplőket. Küldetésünk a GYEREK-SZÜLŐ-TANÁR naprakész tájékoztatása a médiatudatosság és az internetbiztonság témában. A BRAND TESTER Parkban teret adunk minden olyan kezdeményezésnek, amely a hiteles tájékoztatást szolgálja a témában.

A BRAND TESTER Edukációs Turné keretében szakmai csapatunk 2017. október és 2018. február között 10 hazai általános iskolában tart interaktív előadássorozatot gyerekeknek, szülőknek, pedagógusoknak.

A BRAND TESTER EDUKÁCIÓS PROGRAM ELEMEI

  • ISKOLALÁTOGATÁS: szeretnéd, ha a te sulidba is ellátogatna a BRAND TESTER csapat?
  • HELLO,HÁLÓ! ISKOLAI PÁLYÁZAT: legyél te is vlogger!
  • MINI TRÉNING PEDAGÓGUSOKNAK a legújabb kommunikációs csatornákról
  • BRAND TESTER rendezvény: edukációs nagyszínpad

BRAND TESTER Edukációs Országjáró Turné a tudatos internethasználó generációért:

  • 10 ÁLLOMÁS budapesti és vidéki általános iskolákban
  • Egyedülálló EDUKÁCIÓS PROGRAM szülőknek, pedagógusoknak, gyerekeknek
  • GYEREK PARK 1500 négyzetméteren a BRAND TESTER Park helyszínén a reklámtudatosság és IT biztonság jegyében: bemutatjuk az ország legjobb kezdeményezéseit

BRAND TESTER PARK

2018. március 11.

Tel.: +36-20/340-4510

Email: brandtester.info@gmail.com

Web: http://www.brandtester.hu

Facebook: https://www.facebook.com/areklamokeletrekelnek/

A belépés 7 éves kor alatt ingyenes. A rendezvény napján a parkolás a helyszínen ingyenes.

Cím: Hungexpo G Pavilon - Bejárat: III. KAPU. HUNGEXPO Budapesti Vásárközpont, 1101 Budapest, Albertirsai út 10. (Expo tér 1.)

A helyszínen:

  • Öltöző
  • Ruhatár
  • Büfé
  • Gyerekmegőrző (pelenkázóval, mikrohullámú sütővel)

Megközelítés:

  • 2-es metróval az Örs vezér térig, onnan a 10-es busszal vagy gyalogosan a Pillangó utcai metrómegállótól (kb. 15 perc). A 10-es busz a kiállítás ideje alatt sűrítve közlekedik.
  • 37 vagy 37A villamossal a Blaha Lujza tértől, a Népszínház utcából.
  • Személygépkocsival a belváros felől a Kerepesi útról.
  • Vonattal a Keleti pályaudvarból Kőbánya felső állomásig.
  • Kerékpárral a Kerepesi út felől az Albertirsai úton az I-es kapuig.