Új ügyvezetők irányítják a dm-et októbertől


A dm 25 éves jubileumát ünnepeli idén, egy fontos szervezeti változás is lezajlott a cég életében: Wolfgang Strasser nyugdíjba vonulása után 2018. októbertől Csoknyainé Horváth Gertrud és Görgey András ügyvezetők egyengetik a dm útját a kiskereskedelmi piacon. 

A dm idén ünnepeli 25 éves jubileumát, két évtized alatt a vállalat Magyarország piacvezető drogériájává vált, a termékek és a szolgáltatások fejlesztése folyamatos.

Minden vállalat életében fontos mérföldkőnek számítanak a nagy horderejű szervezeti változások, a dm-nél hosszú előkészítő munka és egy bizalmon alapuló folyamat eredményeképpen az utódlást maguk a cégvezetők alakították ki.

Csoknyainé Horváth Gertrud HR és beszerzési cégvezetőt és Görgey András expanziós cégvezetőt 2016-ban nevezték ki a vállalat ügyvezetői székébe. A két vezető az elmúlt két évben közösen irányította a vállalatot Wolfgang Strasser-rel.

Wolfgang Strasser nyugdíjba vonulása után 2018 októberétől a két új ügyvezető a cégvezetőkkel szoros együttműködésben vezeti tovább a vállalatot. Mindkét új ügyvezető felelős lesz a jövőben is a cégvezetői területeiért és a hozzá tartozó értékesítési területért.

Csoknyainé Horváth Gertrud 1998 óta dolgozik a dm-nél, értékesítési területi vezetőként és szortiment menedzserként erősítette a vállalatot, 2011-től cégvezető, házas, egy kislánya van.

Görgey András 1998-ban kezdett a dm-nél értékesítési területi vezetőként, majd szortiment menedzserként folytatta pályafutását, 2008 óta tagja a cégvezetésnek, házas, egy fia van.

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 258 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.