17 ezer látogató a Vasúttörténeti Parkban a dm gyereknapon


Május utolsó hétvégéjén számos izgalmas szórakozási lehetőséggel készültek a szervezők a dm gyermeknapi rendezvényén a Vasúttörténeti Parkban. A drogéria az idei évben is a helyszínre költöztetett egy látványos mini boltot, ahol kedvezménnyel és ajándékokkal várta a vásárlókat.

Minden idők legtöbb gyereknapi látogatóját vonzotta idén a Vasúttörténeti Parkba a dm rendezvénye. Ezen a hétvégén minden a gyerekekről szólt: a parkba belépve nehéz volt eldönteni, hogy mivel is kezdjék a napot az érdeklődők. A programkínálat szombaton és vasárnap is sokszínű volt, s persze a szülőknek sem kellett unatkozniuk.

Budapesten kizárólag ezen a helyszínen lépett fel a hétvégén Halász Judit énekesnő, de Farkasházi Réka és a Tintanyúl zenekar, Szalóki Ági énekesnő és a Kifli zenekar is szórakoztatta a jelenlevőket ezen a különleges hétvégén. A zenés mulatságokon kívül az Ákom-bákom bábcsoport és a Fabula bábszínház varázsolta a mesevilágba a gyermekeket. Egy bűvész show keretében megismerkedhettek a kicsik a kalózók világával, az „Erdei jógakaland” mesekönyv segítségével pedig a történetet feldolgozva közösen jógázhattak a gyerekek. Természetesen nem maradhatott ki, hogy a kis vendégek felpattanjanak a kerti vasútra, kipróbálják a kézi hajtányozást, és persze ugrálóvárakban is tombolhattak.

A dm második alkalommal töltötte meg izgalmas programokkal a helyszínt, a színpadi programok mellett egy kis pihenés gyanánt a dm Beauty szigeten lányok és anyukák szépülhettek. A dm gondolt a napvédelemre is, edukációs standjuknál a résztvevőket játékra invitálták, hogy így ismertessék meg a napvédelem fontosságát a családokkal.

A dm termékei végigkísérik a babás hétköznapokat: segítenek a pelenkázó asztalnál, ott vannak az első próbálkozásoknál a pépes ételekkel, részesei a nagy fürdős élményeknek, nyári kalandoknak. A drogéria eseményein a kényelem is kiemelt szempont. A gyermeknapon a látványosan dekorált helyszíni dm üzletben a családok minden olyan terméket megtalálhattak, amire egy kalandokkal teli rendezvényen szükség lehet.

A park pelenkázó sarkát a dm már a tavalyi évben felújította, praktikus új bútorral látta el, így az anyukákat még kényelmesebb környezet várja, ha ott töltik el szabadidejüket.

A dm családok iránti elköteleződése megmutatkozik a vállalat társadalmi felelősségvállalás programjaiban is, amelyek fókuszában a gyermekek egészségvédelme, illetve a hátrányos helyzetű családok támogatása áll.

A különleges programoknak köszönhetően a 2019-es gyermeknap is nagy sikerrel zárult, a szervezők közel kilencezer család hétvégjét tették színesebbé, a drogéria 2020-ban ismét várja majd a látogatókat a dm gyermeknapján a Vasúttörténeti Parkban!

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 263 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.